måndag, februari 2

come eat some chemicals with me.

idag var jag på SÖS igen
denna gången under strukturerade former
jag hade nämligen en dejt med min kirurg
och hans mycket söta läkarkandidat
min kirurg var en bra ung man
han sa att jag blir lite akut
för man kan inte ha det som mig
så nu är operationen max några veckor bort
tänk att det fanns hopp för vården.

f.ö. har jag införskaffat en drös nya kläder
jag sa ju att jag skulle köpa nytt
istället för att ta med mig hit under stambytet
mycket fin idé om du frågar mig
och mycket söta kreationer.

vad har jag mer på hjärtat då?

jo, jag var på teater i torsdags med mor&far
vi såg 'Höst och Vinter' på Fria Teatern
riktigt bra föreställning
som bjöd på både skratt och gåshud
och jag konstaterade att jag vill vara där
jag hör baskemig hemma på scenen
den saken ska jag bevisa i framtiden
vänta ni bara!

dags att sova,
Caroline.

Inga kommentarer: