fredag, februari 20

it won't be long 'til I belong to you.

jag vaknade nyss av en mardröm
en såndär som man inte somnar efter
som skakar om hela kroppen
och därefter håller den på helspänn
det suger faktiskt riktigt hårt.

jag fick med mig R på The Wrestler igår
en mycket bra film i mitt tycke
kanske inte världsvinnarmanuset
men vilka fantastiska skådespelarinsatser
lite besviken på Evan Rachel Wood dock
hon spelar i princip alltid samma roller
och det är trist för hon kan så mycket mer.

i övrigt är det fredag idag
det innebär jobb på ICA
pengar rullar in som dom ska
(det går bra nu kompis det går bra nu)

OH!
vi kikade in i min lägenhet igår
kaklet på väggarna är på plats
och golvet är lagt men inte fogat
det känns ruskans bra minsann
men jag ska måla om mitt stora rum
så det gör jag ju innan jag flyttar tillbaka
sen blir det ny inflyttningsfest!

jag fyller tjugo nästa måndag
det känns väldigt läskigt
och jag har åldersnoja
haha, jag undrar hur det blir vid femtio xD

kom ihåg att skratta,
Caroline.

Inga kommentarer: