torsdag, februari 12

det går bra nu.

imorse hade jag en väldigt udda dröm
jag gick i en skola som man bodde i
den låg där högdalens gamla bibliotek ligger
och var ansluten till älvsjömässan
varje gång jag skulle ta mig till mitt rum gick jag vilse
jag kunde inte för allt i världen hitta
men jag träffade hela tiden folk jag kände
gamla vänner som Iza och Johan
lärarna verkade ganska arga på mig
(haha, det kändes ganska verklighetstroget..)
så i min jakt efter mitt rum gick jag jättevilse
men hittade mitt skåp
där tänkte jag byta byxor
jag hade mina stora ljusblå på mig
men då blev gruppen av människor i rummet arga
vampyrarga verkligen
så på ett eller annat sätt dog jag
min bror och någon mer släpade mig till mitt rum
jag vaktade på torget utanför konsum
av musik som jag kände igen
Martin var där och sjöng
det var fantastiskt fint
han var väldans söt
min rektor sa att jag skulle göra nånting
jag sket såklart i det
någon gav mig sitt skräp
jag kallade honom fittnylle
han gav sin varmkorv till någon annan
jag tänkte att jag skulle prata med Martin
men jag vaknade.

ah, så kul kan man också ha.

och igår flyttade mina kissekatter till bazzi
det känns gosigt att kunna hälsa på
för det lär jag göra nästan varje vecka nu
mina gosekissar <3

nu ska jag återgå till mitt tumhållande
Murran är hos läkaren nämligen
vi hoppas på att han vill snitta!

puss och kärlek,
Caroline.

Inga kommentarer: