måndag, februari 23

the show must go on.

så har man kikat på hela Oscarsgalan
det är faktiskt första gången jag klarat det
mamma somnade redan på röda mattan
men I'm still going strong.

Heath Ledger - bästa manliga biroll
jag grät i minst fem minuter
bara för att han verkligen är borta
för att det känns orättvist och fel
och för allt livet hade kvar att ge honom.

Kate Winslet - bästa kvinnliga
en otroligt värdig vinnare
som gång på gång levererat
och gjort fantastiska roller
återigen grät jag en skvätt
mest för hennes lycka.

Sean Penn - bästa manliga
en av mina favoritskådespelare
som nästan fanatiskt går in i sina roller
från dead man walking till I am Sam
och han förtjänade sin oscar
ännu mer när han tackat Mickey Rourke
den otroliga Mickey Rourke.

nu ska jag varva ner
torka alla tårar
och tillslut sova.

följ era drömmar,
Caroline.

1 kommentar:

Anonym sa...

Tjenis p*nis..

Hoppas du menar att du fyller år den 28:e... För jag vill ju inte va sist med att gratta dig menar jag ;)

MASSA KRAAAMISAR
Emma med randiga