torsdag, februari 19

förundrad av Din kärleks djup.

jag sitter och lyssnar på lovsång
konstigt hur upprymd man blir
nästan som om Gud klev in i rummet
en flodvåg av glädje och värme
sen kommer gåshuden med besked.

jag vill gå på bio ikväll
och se The Wrestler
min far sa att den var superb
ska undersöka om jag får med mig R
han brukar inte vara svårövertalad.

det föll en tant på mig idag
haha, låter mysigt va?
tur var det iaf att jag är stark
däremot fick hon skylla sig själv
envis tant som ville upp ur sängen
men utan ben som riktigt bär
TUR ATT JAG FINNS VA?!
jag känner att jag inte får nog beröm
trots att jag hörde om min hjälteinsats hela dagen
rätt person på rätt plats - blablabla.

nu fick jag sympati-ont i ryggen med min mor
men jag misstänker att det var tantens fel
för att inte tala om min stackars mage
men efter lite pillerthriller så ere lugnt igen.

bli kvar hos mig,
Caroline.


Din kärlek och glädje nu fyller min själ
min sång går till Honom som gjort allting väl.

Inga kommentarer: