måndag, juni 11

swimming through sick lullabies.

nu blev det sådär lång tid mellan mina inlägg igen, vafaaan.

onsdagen var mysig, sjöng nationalsången femton(hundra) gånger.
njöt av sommaren hela dagen, även om värmen var lite i överkant för aktivitet.
becca och jag möttes vid fyra och tog bussen ut till ingenstans/haninge,
för att sedan nästan gå vilse i ingenstans. xD
tillslut hittade vi iaf den där jävla gula villan och jag fick några välförtjänta pussar.
spelningen var absolut överraskande bra, lät mycket bättre live än på skiva, om inte tillochmed bra ;P
tog även sommarens första bad där ute i whatever-viken-hette.

tillslut begav jag och bazzi oss hem till honom för att njuta lite och sova.
det var ofattbart mysigt och fan va det behövdes.

på torsdagen blev det först passfixande (herregud jag vill inte veta hur det kommer se ut xD)
och sen på kvällen vare Il Divo, som var heeeelt sjukt underbart.
jag vet att mormor var där, i varje ton, i betraktarens ögon och defenitivt i nattfjärilen.
jag grät men det var så mycket känslor som jag klandrar mig inte.
köpte (läs mamma köpte) en snygg tour-tröja som jag tänkte stoltsera med asap.

i fredags slutade skolan, det kändes lite deppigt att säga hejdå till Margot och Ann.
för det var ju verkligen sista gången vi träffade dem, som lärare.
fan va jag hatar moderaterna för det.

kvällens tillbringades i rålis med Nattis och diverse pack, jävligt kul.
och med en flaska rödvin i magen kändes det som ett fint sommarlov.
nattens gick mot sin ände och jag kom hem till bazzi för att få lite sömn i ögonen.
det uppskattades som fan.

i lördags åkte la familia minus bror och köpte en garderob till mig.
återigen var det mor min som betalade hela kalaset.
(hej bortskämda prinsessa :D)
det var ett helvete att montera upp den och jag gav upp i buuurjan.
bazzi och pappa kämpade tappert på dock och när de fått lite ordning på skiten så ryckte jag in.
då gick det fort minsann, heja kvinnokraft ^^

orkade dock inte fylla den utan åkte hem till bazzi.
handlade mat på vägen och det blev riktigt jävla gott.
fasiken, jag måste lära mig äta mer än ett mål om dagen..

however, söndag innebar heldagsarbete.
bazzi mötte mig efter jobbet och njöt av solnedgången med mig i gamla stan.
därefter åkte vi hem till mig, rensade och fixade min garderobs innehåll.
fnittrade och sov.
(tack för att du är bäst <3)

även dagen har spenderats på Ica mathörnan.
men imorrn blire sova igen, ääääntligen.

can't stop gotta date with hate, (hahahahhahaha lol)
Caroline.

Inga kommentarer: