onsdag, juni 6

can't be your lover when I'm living like a rebel.

satan i jävla gatan va bra gårdagen blev!
enda som saknades var väl en tremånaderspuss..

Papa Roach spelade som förband till Mötley Crüe, jag hade gärna sett att det var tvärtom :P
men det var nästan perfekt ändå.
rockade loss rejält till varenda fucking låt och det var bara helt jävla underbart.
helt sjukt att äntligen få se PR igen för tro mig, jag har längtat!
och för att spä på allt ytterligare så kommer han ner i publiken.
går förbi och tar i hand, men stannar tillslut, framför mig.
Alive and out of fucking control!
och helt plötsligt med armarna runt mig, sänker han huvudet till min nivå och sjunger med mig, i micken.
han och jag lixx, bara vi.

eeeh, ja jag älskar jacoby? xD

idag är jag lite allmänt stel, men damn va lycklig jag är.
dessutom är det Sveriges dag och det är bra.
jag gillar Sverige.

blir firing squad ikväll och det ser jag fram som fan emot.

solen kallar,
Caroline.

Inga kommentarer: