onsdag, juni 27

i've been living in slowmotion.

för att summera tiden sen jag skrev senast kommer jag använda tre meningar.

midsommar firades med sill och nubbe och hela familjen. (alltså inkl. becca & anna)
vi har fått en ny familjemedlem som heter Coby och är absolut sötast.
allt är som vanligt och jag flyter med och njuter av livet till fullo, åtminstone när vädret tillåter.

end of message.

nåväl, nu är det snart dags att åka mot borlänge och sommarens första flerdagarsfestival.
jag, becca och anna är en trio som inte kan misslyckas.
speciellt inte med en gammal festivalräv som mig xD
förhoppningsvis är allt packat och är det inte det så whatev, palla bry lixx.
det viktigaste är ju trots allt mina sex liter vin <3
hahaha, alkolist javisst?
skämt åsido, jag är fan jävligt förvänstansfull.
vi kan ju hoppas på att vädret inte är lika grått där som här.
men om jag inte missminner mig så var det ungefär likadant förra året.
vi åkte från regnet i sthlm och kom till strålande solsken i borlänge.

tack för era böner,
Caroline.

Inga kommentarer: