torsdag, juni 14

It's me, and I cant get myself to go away.

nu sitter bazzi och tatuerar sig.
becca på tunnelbanan.
anna kämpar på sjöstugan.
sebastian glassar i thailand.
och resten känns spårlöst försvunna.

vad gör då jag?
efter en snabb sväng till tatueraren med bazzi åkte jag hemåt.
köpte en ny pinne åt salamandern (som ännu inte döpts men jag funtar på killer xD)
tänkte nog äta lite potatis och sås, mmmmhm.
heja varierad kost? :O

sen bär det av mot jobbet snart också.
hade ju hoppats att posten skulle komma innan.
men den verkar vara försenad eller fick vi helt enkelt ingen.
mitt paket från cdon är efterlängtat och ännu mer, MIN NYA MOBIL!
måste tyvärr meddela, men tårar i ögonen, att min trogna vän E330 tackat för sig.
skärmen är dööööd *buhu*

appropå post, nu kom den :D

yeeeey, det var mitt cdon-paket.
damn, måste svänga förbi mor igen och be henne följa med och hämta det.
allt står ju på henne, av gammal hej-jag-var-minderårig-vana.
men fan också, jag ville ju ha mobilen!
nåväl, den kommer väl imorgon med lite tur.

nej, bäst att drutta upp till mor igen så jag får spana in alla grejor :D

catch ya'll later,
Caroline.

Inga kommentarer: