söndag, juni 3

let's all make believe - in the end we need eachother.

jahaja, då var man tillbaka vid datorn igen då.
det var re:public i förrgår, som de flesta av er som läser vet.
så sjukt jäääävla bra!

och ja, en resume av fredag följer nedan.
dagen börjar med en ordentlig (och nödvändig) sovmorgon.
jag knatar upp till mami på jobbet och provar halsband på Harrie.
han måste ju få något fint på ettårsdagen ^^

sen drog vi hem och började fixa med hår, smink och kläder.

det tog sin lilla stund men tillslut kom vi iväg och åkte till bazzi.
han tog ju nämligen studenten och det måste ju firas!
hos honom bjöds det på god mat, alkohol och trevligt sällskap.
men allt har ju sitt slut, mor & far åkte hem och jag mötte becca.

vi begav oss till universitetet.
påvägen hittade vi ett bekant monster i gräset, morsade och gick in på området.

vi knallade runt lite och kollade läget
spanade på bob hansson och njöt av dialekten
mös och dansade till lasse lindh.

drack rödvin i gräset till tonerna av en konstig brasilianska som sjöng om att vi skulle röka braj.
sen drack vi cider också, tror jag.
och så dök artur med pack upp mitt i allt.

sen vare blindside, och inga ord kan beskriva det.
nya låten var skithäftig!
christian var skitsnygg som vanligt.
sen efter fick jag chansen att byta några ord med honom.
trevlig rackare det där.
så härligt att höra någon prata om oss kristna som guds barn.

kvällen avslutades vid kvart över elva med Navid Modiri & Gudarna
vilket var en perfekt avslutning må jag säga.
Kristoffer var så jävla gullig så jag ville nästan dö och well, jag svävar.

nu skulle jag vilja gå och lägga mig med pojkvän
men han är inte här :(

jag tappade totalt stinget för att skriva..

truly madly deeply,
Caroline.

Inga kommentarer: