måndag, januari 18

ingenting som du säger kan göra mig din inatt.

jag vaknade till tv-shop imorse
det var otroligt frustrerande
men jag vägrade gå upp
somnade istället om
och vaknade igen
då hade travet börjat
himlans mycket bättre.

en förövrigt drömlös natt
skönt med lite omväxling
dessutom somnade jag direkt
inte tidigt men ändå
så fort jag la mig i sängen
det är sjukt uppskattat.

jag skulle varit ledig idag
nu ska jag jobba istället
måndag
tisdag
fredag
lördag
söndag
jag är peppens pepp.

återigen var det något jag skulle skriva
något lite mer vettigt och intressant
men det hr flugit ut ur mitt huvud
börjar jag bli gammal och senil?
JIPPIKIJAY MOTHERFUCKER.

jo!
jag läste gammal msn-historik
kikade igenom lite olika konversationer
återupplevde gräl och tårar
fascinerande va man brydde sig
oroade sig över vad alla skulle tycka
det upptog all min energi och tid
tack för att jag inte är där längre.

vi borde kramas mer,
Caroline.

Inga kommentarer: