fredag, januari 1

be-bop-a-lula hela jävla dan.

Januari
året inleddes struligt på många sätt
min galla var fuckad
distansen mellan mig och bazzi var påtaglig
så flyttade jag hem till mor&far pga stambytet
och på typiskt caroline-manér fuckade jag upp praktiken

Februari
bodde hos mor&far
opererade bort min gallblåsa med stenar
började träffa robban igen
lyckades för första gången se oscars-galan

Mars
jag fyllde 20 och firade med underbara människor
flyttade hem igen efter stambytet
dansade med becca och gudarna
robban och jag fortsatte hänga (och måla)
thåström frälste oss (igen)
il divo med mamma var som vanligt kärlek
CAUTION!

April
fantastisk korsvandring på långfredagen
jobbvecka på påsklovet
moneybrother får hjärtat att slå
becca och jag hade 20-årsfest = EPIC!
sömnlöshet
(jag tror även robban drar åt helvete)

Maj
lasse & kristoffer värmer mitt hjärta
skolan tuffar på i full fart
sömnlöshet
de nio underverken föds
sista målningen blir färdig

Juni
framförallt tar jag studenten
fantastiska 24 timmar <3
shopoholic
heltidsarbete
(jag tror jag inser att bazzi är förlorad)
mia och jag solsemestrar på ekudden
PEACE&LOVE!
(och allt vad det innebar)

Juli
thåström är gud på långholmen
becca åker till amerika
bumblebee mailar mig på facebook
sömnsvårigheter & jobb
gröna lund med mor&far&bror&marre

Augusti
pidgeot
lediga dagar i solen
lediga dagar med fina timo
lediga dagar i krig med mig själv

September
SÖMNLÖSHET
hurricane&patrik
miamiamia
jobbjobbjobb

Oktober
stiffy jones&tysta mari
jobbjobbjobb
mia och jag hardcorehänger
oktoberfest!
TAIZÉ! <3

November
bumblebee tar mig igenom en storm
arvikaäventyret startar
melissa horn soundtrackar min höst/vinter
andreas skriver sig in i mitt huvud
sömnsvårigheter
DEUTSCHLAND&HOLLAND!

December
arvikaäventyret tar ordentlig fart med "onanifilmen"
jag blir kändis i hela europa (haha) + brasilien
miiiiiiiiiiiiia <3
farväl åkersberga
jul jul strålande jul

Inga kommentarer: