måndag, januari 19

så blev avståndet mellan oss detsamma som innan jag visste om dig.

förra veckan var helt enkelt inte min vecka
först avloppet i måndagskväll
sen gallstenanfall i torsdagskväll
och så har jag inte ens shoppinglust.

det är hårt att vara jag helt enkelt
men 2a februari ska jag träffa min kirurg
då kommer han säga att jag ska opereras
och så bestämmer vi nog ett datum
vilket känns ruskigt taggat
ut med skiten bara!

nu sitter jag mest i min soffa och ruttnar
känner att jag har ganska tråkigt
kanske tar en sväng förbi mor min
och införskaffar lite hårfärg på vägen.

lite mer fil måste jag köpa också
det är nästan allt jag orkar äta
kanske en mackbit lite då och då
och två pannkakor igår.

först ska jag ta en voltaren
jag har ont i magen
jippi-ki-jay!

fortsätt gå utan att stanna,
Caroline.

Inga kommentarer: