fredag, januari 2

ladies and gentlemen, welcome to the end of the beginning.

så blev det 2009 minsann
allt började fint med henrik
och fortsatte bra hos mor&far
så mötte jag bärfisen också
vi gav oss ut på stan
och hamnade tillslut på luxgatan
hos bazzi närmre bestämt
där var vi uppskattade
av större delen av sällskapet.

så slog klockan tolv
jag älskade berra mer än vanligt
nästan så att det gjorde lite ont.

det var intrigfyllt
men jag njöt av kvällen
sålänge den varade
vid tre drog berra och jag
någon ville inte ha oss där
och bazzi dansar efter pipan
ibland gör svek ont
(jag är van, sebastian.)

men 2009 lär bli ett bra år
det blir vad man gör det till
och jag är inte sen med att skratta.

förresten tänkte jag summera 2008 snart
så keep yourself updated.

ta tag i era liv,
Caroline.

Inga kommentarer: