torsdag, januari 8

kom hit ut och lev innan du dör, oroshjärta.

januari
jag hade en majsorm på snabbvisit
min lägenhet blev min
jag började töja mitt högra öra

februari
jag flyttade hemifrån
(tack allihopa för hjälpen med det!)
koRn och the cure klämdes in på en vecka
jag skaffade en ny vän som heter 30D
inflyttningsfesten och alla sena kvällar var succé

mars
månaden började med dillinger escape plan
sen fyllde jag hela nitton år
wolfbrigade röjde på 44an
mami&papi&jag såg Dr. Jekyll & Mr. Hyde
jag hade en skrattretande maskerad

april
min praktik på öppenpsykiatrin drog igång
backstreet boys + två systrar = magi
robban hängde i min soffa ganska mycket
(jag blev lite kär)
studentskivorna var ett faktum
sten kom äntligen hem från asiatland

maj
min praktik tog slut och vi sörjde det lite
jag ville stundtals bara försvinna
men dejtade på högvarv istället
jag tog emot min första couchsurfer
allt slutade fint med elins student

juni
mina fina flickor tog studenten
därför bjöd jag in dom i bröllopssviten
själv hoppade jag bungyjump
Jane Doe flyttade in hos mig
jag röjde livet på Hultsfred
sen vankades det jobb
lite sommar och THÅSTRÖM!

juli
Niklas och Gabriel couchsurfade
jag gjorde rakk till världsvinnare
annars blev det mest jobb
vips kom Lea till Sverige
vi festade satan och jag ville vara kär i Sten
jag träffade Peter
mitt kök blev signalrött

augusti
min semester drog igång
jag började falla för peter
Jane fick kissekattungar
min högra töjning nådde 8mm
flickorna och jag drog till frizon
(kan ha varit sommarens bästa!)
världen var min när jag visade rakk

september
ännu en praktik drog igång och började bra
jag började töja mitt vänstra öra
bazzi grindade sönder 44an
jag drack vin med J för första gången
(det var baskemig omtumlande)
vi dansade och dog till moneybrother
jag avslutade peter engångföralla
fick mitt första gallstensanfall
jag var bräcklig

oktober
sten och jag var ett omöjligt uppdrag
älskade kattungarna började flytta
Across the Universe uppenbarade sig i mitt liv
vi blev apor med navid & gudarna

november
jag hittade henrik
kristoffer hedberg gav mig höstens låt
papi&jag avnjöt en kväll med TAW
Marcus Birro gjorde entre i mitt liv
henrik flyttade halvt in hos mig
min säng flyttade upp en meter

december
henrik fortsatte bo hos mig
vi hade snyggaste samhällsvikarien
skolan fuckade upp sig för att sedan lösa sig
julen kom och var sådär varm och mysig som den ska
mellandagarna var underbara
båda mina öron är töjda till 8mm
nyår hade intriger med sig som den ska

fyll på om något/du saknas.

Inga kommentarer: