måndag, maj 28

You got to lose to know how to win.

dags att blogga igen då.

dagen som den varit har innehållit underbar pojkvän, anna och lite tråkigheter.
vaknade hos bazzi, slöade mig lite extra länge i sängen för att sedan sätta igång.
insåg att jag har världens sötaste pojkvän, igen.

tråkade i skolan.

kom äntligen tillbaka till pojkvän.
åt försenad frukost som han gjorde åt mig.
(jag äääälskar när du fixar åt mig baby :D)

sen kom anna och så åkte vi in till stan och shoppade lite.
hon handlade studentpresenter till sin syster.
jag handlade filmer och morsdagspresent till mormin ^^
köpte i manegen med Glenn Killing och Percy tårar för att få skratta lite.
samt lite nostalgi i form av Jakten på den försvunna lampan och Långben the Movie.
så nu är jag tillfredställd igen.

damn, jag saknar en varm kropp brevid mig.

signing out,
Caroline.

Inga kommentarer: