måndag, maj 21

this moment in time is what I betray.

ah, då var man igång igen då efter en välbehövd vårstädning av gammalt groll.
känns fånigt att försöka summera allt som hänt sen senast.
så vi kör på att leva i nuet istället.

jag hälsade på hos Becka på Astrid Lindgrens idag.
FAN vilken skillnad det är på barnsjukhus och de riktiga sjukhusen.
trodde aldrig att jag skulle kalla ett sjukhus något annat än helvetiskt men well,
Astrid Lindgrens är ändå relativt lugnt och trygghetsingivande.

däremot måste jag erkänna att det svider i hjärtat att åka till KS.
jag minns min första tripp där, då skulle jag hem, från mormor.
och ännu värre var det den gången då jag skulle till mormor..
jag trodde att jag skulle gå sönder redan innan jag kommit halvvägs.

btw, dagens fråga är varför radio är så jävla deprimerande?!

arton dagar tills skolan slutar för sommaren.
men det är typ bara elva riktiga skoldagar.
tacka fan för det!
shit va jag längtar efter värme och frihet.
inte nog med att planerna för sommaren är storslagna,
det kommer bli sjukt bra väder också!

haha, seriöst, jag trodde att det var fredag? :D


all yours,
Caroline.

Inga kommentarer: