onsdag, maj 23

låt ditt hopp strömma fram.

så har ännu en dag passerat ur mitt liv.
detdär lät ju lagom deprimerande..
well, dagen har betytt alldeles för tidig uppstigning hos pojkvän, inget uppskattande av min musik, tredje piratfilmen och tillslut avslutning med kyrkans ledarutbildning. spännande och innehållsrikt måste jag erkänna.

pirates of the caribbean: at world's end var bra, jag blev förvånad över att jag faktiskt kände mig fängslad. tvåan gjorde mig så otroligt besviken så jag hade faktiskt inte mycket förhoppningar inför trean, men tji fick jag :D

varje avslutning med kyrkan känns fan vemodig, oavsett hur mycket man varit där under terminen.
och jag måste erkänna, kära vänner, att jag saknar hur vi hade det där.. gemenskapen och alla skratt.. de ändlösa timmarna i den där nedrans lokalen.. och framförallt kontrollen över svordomarna xD

iår var vi iaf och bowlade, för att bryta lite mot traditionen Gröna Lund. och det var ju kul, jag och becca hade en bana. hon vann med poäng, dock vann hon två serier och så även jag. tilläggas bör att becca inte bowlar på riktigt utan kastar klotet med båda händerna, mhm jag tackar ja. sen bar det av till medborgarplatsen där vi avnjöt en middag på pizza hut. jag och brudarna tog en grekisk, med ostkanter och UTAN oliver. självfallet fick vi oliver ändå, men kanterna var iaf goda ^^
många skratt fan, måste erkänna att jag har lite ont i magen, haha.

nu återstår det bara att lägga upp lite bilder i bilddagboken.

yours truly,
Caroline.

Inga kommentarer: