söndag, maj 27

för allt du inte kunnat hålla kvar men har ändå.

så har ännu en helg smugit sig förbi fylld av skratt.
fredagen bjöd ju på allmänt mycket rabalder, nog pratat om det typ.
lördag var det mysig uppstigning, fjorton missade samtal och minst lika många sms, mmmhm. (jag älskar dig pojkvän)
senare samma förmiddag drog föräldrar, jag och syster till kungens kurva för att checka lite kläder, skor och allmänt gottiga grejor ^^
hittade en blus, ett par skor, knästrumpor, trosor och eeeh.. det känns som att det var något mer men jag är ytterst osäker.
becca hittade klänning och skor, allt efter mitt tjat :D
mor shoppade som vanligt loss som fan.. och far gnällde om jeans, allt var med andra ord som det brukar <3
sen hängde vi hemma hos mig och mös resten av lördagen, åt god middag, mumsade jordgubbar och sådär. sen av ren rastlöshet beslutade jag mig för att dra med becca ut på krogen och vips var vi fixade (hej tuttfior ;D) och påväg till Harry B James.
kvällen bjöd på skratt, alkohol, en dryg micke och jakt typ :P
och den där jääävla snygga bandanan.

kom väl i säng till halv fyra någon gång och idag bestod heeela dagen av jobb.
Marie var ju lika kul som vanligt, nej men jag börjar nästan gilla att jobba söndagar med henne, trots att hon ibland går överstyr och är allmänt jobbig.

pojkvän kom förbi en sväng och handlade också vilket aaaaalltid är trevligt som fan.
och nu sitter jag faktiskt hos honom och skriver :D
han sitter på golvet och kysser mina fötter, aaaah, så ska pojkar tas. lol.

forever yours,
Caroline.

Inga kommentarer: