onsdag, juni 16

om prinsen som aldrig får välja prinsessa själv.

idag finns det en artikel på de flesta nyhetssajter
den handlar om carl philips och hans ex emmas hemliga möte
kronprinsessan och herr westling medverkade tydligen
och på bilden ser prinsen så otroligt olycklig ut
tanken slog mig; kommer han ta livet av sig?
en riktig romeo och julia-historia
där han aldrig får välja sin älskade själv
tillslut orkar man inte slåss längre
vips så har vi ingen liten prins
kärlek kan göra mycket med människor
olycklig kärlek ännu mer
jag bara tänkte.

själv får jag välja kärlek själv
och valt det har jag gjort.

tänk er för,
Caroline.

1 kommentar:

Ps.Ellen sa...

Det är faktiskt sant, jag har alltid tyckt att det är mysko att dem inte får välja själva. Man kan ju liksom inte para ihop dem med någon dem inte vill ändå, så låt dem leva sitt liv!