tisdag, juni 8

but we don't talk about that.

nu har mia tagit studenten
den lilla fröknen börjar bli stor
det riktigt strålade om henne
vilket är sjukt härligt att se
så som du kämpat, hjärtat.

imorgon belönar vi oss själva
med att åka till paris
soooom vi har längtat
och nu äntligen är det dags
iväg från vardagen.

vardagen som jag förövrigt slutit fred med
den innehåller massa kärlek
och det är det absolut bästa som finns
fantastiska människor som står nära
snart kommer mitt prick över i hem dessutom
systra mi, jag saknar dig så jag går sönder
du får tacka alla runt mig för att jag håller ihop.

nu måste jag packa ihop det sista
byta lite kläder tror jag
och sen blir det mias slutskiva
OCH SÖMN!

ta hand om er,
Caroline.

1 kommentar:

Becks sa...

Usch. Jag saknar dig också. Mer än någonsin. <3