tisdag, juni 15

& de stirrar som om ansvaret bara vilade på mig

hemma från paris
en stad som har mycket
men som inte stulit mitt hjärta
det fanns plus och minus
mycket vackra plus
många gråa minus
hursomhelst en fabulous resa!

nu längtar jag till italien
får se när det blir av
det bara måste bli av.

libertine verkar leverera valpar idag
så det blir till att cykla över till mor&far
barnmorskan caroline måste ju vara där
det är ett recept på framgång minsann
kolla bara på den förra kullen
magnifika hundar har det blivit av alla.

med iphone har jag blivit också
ääääntligen om jag får säga det själv
vilket jag självfallet får
jag känner mig vuxen med den
och alla heter sina riktiga namn
utom familjen och bumblebee
det är kärlek det.

OCH FOTBOLLS-VM!
hur kunde jag glömma
det tar ju upp mina dagar
vi kikade frankrike - uruguay i paris
det var alldeles ashäftigt
synd på måltorkan dock.

städning
pluggning
fotbollning
valpning
fotbollning
pussning
sovning.

krama varandra,
Caroline.

Inga kommentarer: