lördag, mars 28

jag var en spillra av mitt forna jag.

igår var det dags för en överraskning
anna gav mig och becca en tid och en plats
och visst blev vi lite oroade
när vi entrade orionteatern och möttes av texten
"blod, vatten, hundar och stroboskop förekommer"
det visade sig vara Bounce-föreställningen 'Caution!'
en fantastisk föreställning som man får vara med i
något jag rekommenderar alla att uppleva
otroligt skickliga dansare
samt en tankeställare
ingenting jag tackar nej till.

idag var det harmonimässa som gällde
jag har fått min aura fotograferad och analyserad
det var helt sjukt intressant
hon pekade på många saker som jag tänkt på
som just nu tynger mitt hjärta en aning
och då blev det svårt att vara skeptisk.

vi var uppe på en stor seans också
det var sjukt fascinerande och gripande.

så blev jag spådd med tarotkort också
jag ska våga satsa mer på musik
och nu citerar jag;
"Killen som du nyligen träffat kommer att på ett positivt sätt ha stor påverkan gällande din framtid."
"Du behöver sluta leta fel hos honom och sluta titta på andra."
och klassikern "Den här gången får du inte fly!".

och ja, Niclas träffade jag ju häromdagen
det gick mycket bra och jag är förtjust.

lev i nuet,
Caroline.

Inga kommentarer: