tisdag, mars 10

he could have been dead for all that they know.

så var det tisdag dåva
jag är tillbaka på skebo
det är stökigt som fan
och stambytet är inte helt done
men jag kunde inte hålla mig
vilket jag ångrade imorse
tre gånger mellan 7.30-8.00 knackade det
och bubben blev tokig
jag for upp ur sängen
men fjärde gången var han lugn
la sig i soffan och gav upp
han såg uppgiven och trött ut
vad jag är ska vi inte tala om.

min elektriker/grannpojke har målat om
hemma hos mig alltså
den fula fondväggen blev kritvit
det är riktigt ljust här hemma nu
jag funderar på att orka snickra möbler
men det känns som ett stort projekt
och jag är lite för bräcklig fortfarande
börjar få lite mer ordning nu iaf
måste tvätta upp mina nya ekologiska lakan
sov på ungefär halva sängen inatt
vilket känns lite stelt idag
såkandetgå.

jobba med berra idag
vi jobbar mycket tillsammans
det är riktigt fint.

låt era hjärtan leva,
Caroline.

Inga kommentarer: