onsdag, januari 2

does she like it dancing on her broken dreams?

januari
året började med att jag vaknade brevid andningspaus
vänskapsband var i totalt fokus
libertine kom <3
jag utvecklade mitt sinne för bowling
moneybrother fick mitt hjärta att blöda på 44an.

februari
abc gjorde bion farlig, tre dagar på raken
fyraårsdagen kom
anna och jag fixade säkringslicens
jag blev kär.

mars
jag fyllde på riktigt arton och firade stort
jag och bazzi blev ett par
våren älskar med mig
jag fotade firing squad
jag spydde för första gången på fyllan

april
1956 <3
becca fyllde arton = party
champion of champions och veteran of veterans @ grand hotel
lasse lindh
mormor var borta ett år..

maj
bazzi fyllde arton = kalaaaaas
extra extra studion fylldes av våra skratt
mat&film @ my place var ett faktum
bazzis studentskiva var king
jag gjorde fang till svensk vinnare -07

juni
bazzi tog studenten
re:public vittnade om att sommaren skulle bli bäst
musik och sol på högdalstoppen
JACOBY OCH JAG SJÖNG TILLSAMMANS!
mami och jag såg il divo och blev starkare
nationaldagen var fantastisk
jag klarade mig igenom hela ettan
coby flyttade in
peace&love! (och allt va det innebar..)

juli
andningspaus
jag tatuerade mig
det tog slut mellan mig&bazzi
hollandsresan! <3
sommar är frihet och jag älskade det.

augusti
buller!
kvällarna hos maciek
förälskelse
fylla
praktik

september
praktik
cobra charlie kom som en frälsning!
becca började kära ner sig i skåne och jag fick elias på köpet (jomantackar)
jag fick min kappa <3
anna&jag åkte till uppsala/andningspaus
tomheten och döden skrämde mig
jag lät mig falla för fredrik

oktober
praktik
moneybrother klistrade ihop mitt hjärta
wolfbrigade gjorde mig galen
festerna avlöste varann
nash
tji fick jag för att bli kär..
tröstshoppar
götebåååååårg! :D

november
jag piercade bröstvårtan
(& var allmänt rockstar)
nattligt kaos på Oxid
påbörjar lägenhetsspanande
blindside uppfyller oss på 44an
jag dejtar järnet
jag träffar andreas <3

december
ida flyttar hit
jag övar förfullt på att vara hemmafru
flyr till andningspaus
inser att jag är shopoholic på riktigt
hund 2007 is the shit
jag inleder ett förhållande med andreas
världens mysigaste julafton
& ett nästintill perfekt slut.

sammanfattning;
årets bästa är definitivt all musik.
höjdpunkterna är festivalerna, hollandsresan, kärleken, rödvin och vår gemenskap.

1 kommentar:

Becks sa...

haha, fan vad komiskt. precis samma titeln jag hade tänkt ut till mitt nästa blog-inlägg :P

så sant som du har sagt det älskling: festivalerna, hollandsresan, kärleken, rödvin och vår gemenskap. älskar dig!