fredag, februari 19

med ena foten utanför.

februari är en försvinnande månad
om elva dagar fyller jag år också
imorgon ska det firas med lite fest
den öppna playlisten är tokigt konstig
men konstigt är väldigt ofta bra
så det blir nog nice minsann.

det verkar som att arvika-cirkusen dragit igång
expressen fascinerades över de utländska biljettköparna
och på den vägen är det
resumé slog mig en signal också
en lite osäker karl på andra sidan linjen
han undrade om jag inte fått mail från hollywood
det har jag inte. tyvärr. haha.

blev lite upprörd över en kommentar på exp:s artikel
någon 40+ man som undrar var mina manliga bekanta tänker
samt hur jag någonsin ska kunna bli tagen seriöst
jag kan bara sucka över hur korkade människor kan vara
framförallt hur dömande människor kan vara. usch!

känn ingen oro,
Caroline.

1 kommentar:

Sebastian L. Karlsson sa...

räknar mig som en manlig bekant och försäkrar 40+ karln om att jag fortfarande tokdiggar dig.

så mullenöh på honom.