söndag, september 6

det enkla vackra.

Jag har många fina människor i mitt liv. Lika många människor hoppas jag tänker liknande om mig. & detta är jag otroligt tacksam över, jag tror inte känslan av tacksamhet slår oss tillräckligt ofta men när den kommer över oss blir vi överväldigade. Människor väljer ibland att slå det ifrån sig och det är förståeligt, starka känslor är skrämmande. Ikväll har jag prisat den känslan. Låtit den överväldigande, varma och trygga känslan fylla varenda vrå av min kropp med tiden som jag insett hur vackra människor runt mig är.
Ingen nämnd ingen klämd. Men ni är fantastiska. TACK!

Den enda jag tänker nämna är Gud.
Tack för allt Du gett mig och fortsätter att ge.
Tack för att Du öppnar mina ögon
& låter mig se storheten av dessa gåvor.
Låt mig aldrig låta tvivlet ta över.

Inga kommentarer: