tisdag, juli 7

det här är som en korridor upp till stjärnorna.

nu har berra åkt till amerikat
det känns ytterst konstigt
tror inte jag fattat det riktigt än
att hon är borta så länge liksom
jag åker dit om ett halvår
nedräkning pågår, haha.

vi hade några fina sista dagar iaf
på fredagen åt vi "avskedsmiddag"
med mami och papi också
sill och potatis såklart
sen gick åkte vi till långholmsparken
där avnjöt vi ännu en kväll med thåström
mannen som kan känna
men vi nöjde oss inte där inte
nej sen åkte vi till AP
som hade återinflyttningsfest
mycket trevlig kväll helt enkelt.

och i söndags höll jag henne vaken
tills det att vi alla åkte till arlanda
och såg henne vända sig om en sista gång
vackra fina syster vad jag saknar dig.
(jag fick mail från M!)

NU SKA JAG JOOOOOBBA,
Caroline.

Inga kommentarer: