onsdag, juni 25

take a look at the world around you.

jobbandet har kommit igång på riktigt och faktum är att det känns ganska lugnt. det fördriver tiden på regniga dagar iallafall. men nästa vecka är jag ledig för då är det Världsvinnarutställningen (WW) och det ska bli ruskans kul. sen är det tillbaka till jobbet igen, jobbar hela juli ut, sex dagar i veckan typ. känns otroligt.. givande.. haha, well det genererar pengar och då är jag nöjd. (ja, man kan köpa lycka)

igår tog jag, mor&far en shoppingrunda i farsta centrum och det slutade lyckligt för oss alla. det känns som att mina sommargarderob börjar ordna upp sig mer och mer vilket jag självfallet välkomnar med öppna armar. jag har till och med någorlunda med skor! xD

det läcker gas hemma hos mig. nu är det en gubbe som fixar med det. jag borde göra mig iordning för att åka in till stan och sen jobba, men orka vara den som är den. en ny piercing måste jag köpa, till näsan dåva. och sen vill jag kolla på skor, åh alla dessa vackra skor, haha.

hundvakt fredag -> söndag
jobb och thåström på lördag
det blir stressigt men ändå.

kom ihåg sanningen,
Caroline.

1 kommentar:

Anonym sa...

thåström konsert? kul!