måndag, juni 9

let's go get lost.

Sanningen är inte bättre än att klockan är strax över fem,
på morgonen.
Jag känner mig hopplöst oförmögen att somna
min näsa rinner och halsen skrovlar
men jag undrar om detta inte kan ha varit den bästa veckan.
Någonsin.

Att se sina bästa vänner ta studenten var fint
även om jag också skulle vilja göra det på momangen
det känns som att vi firade ordentligt.

Jag svängde förbi hos Johans "mottagning" också
han hade blivit vuxen
och jag saknar honom, punkt.

Störst av allt är ändå mitt bungyhopp i fredags
100 meter, rakt ner mot vattnet
med en gummisnodd som enda livlina
jo men tjena!
Jag skämtar inte när jag säger att det var det häftigaste jag någonsin gjort!
checka bilder på bdb eller fejan
och videon på youtube: http://www.youtube.com/watch?v=EEbRM6TtT_k

Det är Lättlagat på tv, med Pelle
och jag blir lustigt lugn
fågelkvittret är pricken över i.

kom ihåg att leva,
Caroline.

1 kommentar:

Anonym sa...

Coolt!