söndag, april 6

är inte den som brukar säga sånthär.

idag är en alldeles ypperlig dag för internetshopping
var ju faktiskt flera dagar sen (läs igår)
som jag shoppade något till mig själv.
JA, JAG ÄR BEROENDE!

annars går bilen bra
letade reda på videokameran igår
hittade ett band med massa tjafs på
mitt tjafs mestadels
det stod dessutom 'Carros' på bandet
egentligen var jag på jakt efter bubbens MH
men tänkte att det kunde vara kul att se
och det var det, för all del
jag och maria spelade in vår franska reklamfilm
jag minns hur jävla kul vi hade åt allt detdär
sen var adelé där också
vi posade och småfnittrade åt det mesta
efter det stannade mitt hjärta litegrann
johannes dök upp
hans röst, hans leende och hans läppar
först pratade han om att inte kunna spärra upp ögonen
än så länge skrattade jag fortfarande
sen var han jätteinne i flipperspel på TV
och jag skymde ju med min kamera
där jag satt, i hans knä
det slutar med att någon annan filmar
och vi pussas
sådär gulligt och oskyldigt
(ja, jag grät)
antar att jag måste erkänna för mig själv nu
jag har aldrig varit så kär som jag var i Johannes.

sen hade jag videodagbok och var tretton år gammal
mitt hår var oranget och inte helt okej
men sista sekunderna håller jag upp en valp framför kameran
'dethär är min bubben'
åh <3

pappa är i göteborg och kirrar biffen med los lakksku
allt kommer bli bra, små tinderögon.

tro på dig själv,
Caroline.

Inga kommentarer: