onsdag, april 16

I will be late don't stay up and wait for me.

jag skulle ju inte vilja påstå att jag är stabil
och just nu vet jag inte var mina fötter är
men skam den som ger sig
ni vet att jag klarar allt.

bortsett från hur jag är funtad i huvudet
är allt bättre än på länge faktiskt
jag är tillfreds med livet såattsäga
det är bara mina parfymer som saknas
som förövrigt nash har blivit indragen i
något som jag har mycket blandade känslor kring.

jag och den där världens bästa vännen var på storslagen konsert i måndags
backstreet boys bjöds det på och jag är nöjd
det är knasigt att de där, förut pojkarna - nu männen
kan få mig att känna samma sak nu som för typ tio år sen
jag tror man kallar det magi.

om en vecka är sten hemma också
det gör mig helnöjd minsann.

keep the backstreet-pride alive,
Caroline.

Inga kommentarer: