måndag, mars 3

& we forget what it was ever like to feel awake.

nu gick det sådär lång tid mellan inläggen igen, men jag skulle inte vilja påstå att jag haft något att skriva egentligen.. hela lovet har gått åt till att jobba och plugga lite. hann ta en sväng med shopping i torsdags, självfallet i sällskap av mor,far och bror. det var underbart.

igår fyllde jag tydligen nitton också. det var pepp. jag fixade god tårta och fick sällskap av mor&far, becca&anna samt simon. det var trevligt. fick finfina presenter. brödrost, självfallet ur obh nordicas kollektion chili, från becca. jag antar att hon vill komma hit och äta en typisk holländsk frukost. en tokfin matberedare från mor&far så nu kan jag göra min efterrätt även här, jaaa jag ska bjuda in er ;) av anna får jag en biljett till konståknings-VM i Göteborg, det är naaaaajs. simon glömde bort mig och tyckte att det dög med hans sällskap, haha. bazzi var ju inte här men jag fick hans present kvällen innan, DILLINGER ESCAPE PLAN! galet bra var det och jag köpte en tokans läcker tröja. jag är nöjd.

nu är det bara ett år kvar,
Caroline.

Inga kommentarer: