fredag, september 28

jag är själens krigare med kärlek som vapen.

dagen började alldeles underbart med att jag vaknade i en studentlägenhet ute i flempan, mmmmrao. Fredrik är still den bästa sovaren ever. Heja svengelska xD
efter timmar av mys med honom i sängen så åkte jag hem och sov, hahahaha jag älskar den här dygnsrytmen. anledningen till att jag sov var ju självfallet att jag skulle jobba natt, eller ja, praktisera natt. och här är jag nu, på S:t Görans sjukhus. det kändes fan ball att åka hemifrån vid åtta av en annan anledning än alkohol, kärlek eller vänskap. jag är så jävla vuxen och seriös :D

och när jag vaknar nästa gång är det bums upp, packa och iväg till uppsala och eeeeemoboy <3 fucktits va jag längtar efter den människan.

förövrigt satt jag kateter på en kvinna ikväll, heja mig. och dessutom har jag hjälpt till med en död människa, mindre heja hur det var..

var rädda om varandra,
Caroline.

Inga kommentarer: