fredag, september 7

I'm so sorry but I got carried away by your smile.

praktiken håller på för fullt
och idag var en psykiskt jobbig dag
vi hade två patienter med 0HLR
om det slutar andas gör vi allstå inget
som ni själva kanske förstår så känns det dumt
att låta någon dö lixx..

vid ett tillfälle trodde jag dessutom att en av dom dog
och jag slutade att andas tills jag var helt säker på att han levde
så varje gång jag tittade in i hans rum trodde jag han var död
att han hade slutat andas i sin ensamhet
jag ville sitta där och hålla honom i handen
samtidigt som jag ville vara på andra sidan avdelning
och låtsas som ingenting
DET var om något jobbigt.

förresten, prinsesstiteln förföljer mig
blev kallad det på sjukhuset idag
av en patient xD

imorgon är det Cobra Charlie uppe på Fria
det lär bli najs som fan
tar med mig kameran den här gången också
eller hmm.. ah.. kanske iaf..

börjar sju imorgon så det är dags att krypa ner.

var rädda om er,
Caroline.

Inga kommentarer: