söndag, april 26

we keep on rocking, baby don't stop!

jag har sagt det förut
och jag säger det igen
mycket har hänt sen sist.

anna hade sin första vaktavlösning
jag och becca var självfallet där
det rådde tydligen delade meningar
men anna var onekligen glad.

i fredags firades jag och becca igen
första gången tillsammans faktiskt
vi bjöd på stor fest med massa bål
och en drös shots blev det kanske
alla verkade uppskatta kvällen
bilderna talar för att alla hade kul
vissa kanske lite mer än andra.
(haha jag döööör!)

dagens efter kändes det sådär att "jobba"
hade lovat att ha hundfotografering på Hundens dag
en snoozning, några spyor och lite frisk luft senare
så det var bara att kämpa sig iväg
tack och lov var vädret på min sida
och det gick att härda ut tre timmar.

sen vankades ännu mer sömnlöshet
och söndagen bjöd på en resa till västerås
klockan sju på morgonen satt vi i bilen
men hundarna och nerverna med oss
det gick fantastiskt bra och var en underbar dag.

i övrigt har jag sjukt svårt med sömnen
det blir max 4 timmar i streck
och det känns om dagarna
jag är fysiskt och psykiskt utmattad.

ta hand om er,
Caroline.

1 kommentar:

Unknown sa...

Usch, jag vet hur det känns. Det är ingen höjdarperiod när det gäller sömntimmar direkt.

Kram