onsdag, december 17

joyful! joyful! joyful!

jag känner mig som en dålig bloggerska
men ärligt talat så hinns bloggen inte med
och framförallt finns det ingen inspiration
den återfinner jag dock snart med lite tur.

skolavslutning på fredag (tackochlov)
årets sista prov gjordes igår
kändes GRYMT skönt måste jag säga
har lite uppgifter över jul bara
men det känns helt okej
jag får skylla mig själv lite faktiskt.

idag var jag en sväng i kyrkan
julavslutning för ungdomsgruppen
det var riktigt mysigt att vara där
måste nog vara en favoritplats
alla människorna
varesig man känner dem eller inte
det är en sån gemenskap
och helt okej att bara vara "Jag".

jag längtar verkligen till julveckan
dagarna precis innan aftonen
och mellandagarna
åh! <3

2 kommentarer:

Oskar Johnsson sa...

mmm, jag saknar ungdomslokalen(och er så klart)!!

Anonym sa...

...please where can I buy a unicorn?