onsdag, oktober 22

today is a good day to take a chance.

dags för en ny lägesrapport
Caroline "gallstenen" Magnerholt
jo det är helt sant
jag har tio stycken
centimeterstora (!)
jävla stenar i mig
stackars lilla gallblåsa
pappas flicka
tragikomiken flödar
och jag skyller allt på mina gener
för jag har aldrig ätit mycket fet mat
eller haft dålig kost av nåe slag.

jag är förresten lite kär i min läkare
han är nämligen den skönaste ever
inte speciellt attraktiv
men hjärtat sitter där det ska
och sånt gillar vi
så nu har han remitterat mig till st görans
för att få träffa en kirurg
och diskutera hur framtiden blir
vilken typ av operation osv.

annat positivt är engelska B
en otroligt rolig kurs må jag säga
min lärare kallar mig för sin "lilla begåvning".

veckans bästa:
navid och resten av gudarna
gav mig cred för bilderna från nalen
makes caroline tres hapiii.

ta hand om er själva,
Caroline.

Inga kommentarer: