onsdag, september 3

precis såhär har dina ord sönder mig.

praktiken har satt igång nu
tre av tjugofem (?) dagar avklarade
och det känns riktigt kul faktiskt
är ledig fredag-söndag nu också
DET är snuskigt najs må jag säga
till råga på det slutar jag tolv imorgon.

imorgon ska jag träffa AP
chilla galet ett tag
sen ska jag möta Becka och Nattis
därefter ska jag kika på Bazzi
han spelar nämligen på 44an
tillsammans med Arson dåva
det blir bra.

på fredag ska jag ta en välförtjänt sovmorgon
sen måste jag städa i min röra (igen)
funderar på att svänga förbi Sten
och kika på hans lägenhet
för att sedan avnjuta kvällen
tillsammans med ett glas rött och J.

på lördag ska jag fira pappa
han fyller år på fredag
men då vill han inte fira
haha. <3

jag fick precis blombud.
hjälp.

tro på dig själv,
Caroline.

'I started looking
for warning signs
when the truth is
that i miss you.'

Inga kommentarer: