lördag, juli 26

jag minns fortfarande dina glittrande ögon i mörkret.

vi är för lite personal på jobbet
så det är en från Store Support där
han är från Småland
och går därför under smeknamnet "Småland"
inte öppet
men för oss övriga på Ica Dårhuset.

han är det jobbigaste jag mött
för att bevisa detta ska jag ge ett exempel
detta är alltså inte fiktion!
"och så får Ni en guldpeng i burken"
framför honom står en kille på 25
och något som alla vant sig vid nu;
"har Ni ICA-kort?"
- Nej..
"vill Ni haaa ICA-kort?"
- Nej..

och som om inte det vore nog
hah, idag bjöd han med Lisette på grillfest
de har knappt pratat ens om jobbet
och sen bad han om Lisas telefonnummer
jag menar hallå, vad gör snubben?!

till råga på allt är han såklart jätteful.

egentligen var det inte vad jag tänkte blogga om
men det blev resultatet.

"Jag har fyllt ut mina dagar
gjort allt man ska
levt ut varje dröm
tills ingen finns kvar."

jag vet exakt hur du ser ut
trots att det är kolsvart
och du inte ens är här.

fortsätt älska,
Caroline.

Inga kommentarer: