fredag, maj 2

calm like a bomb.

det var min sista dag på praktiken idag
och det kom minsann varenda en ihåg
bullar hade jag bakat också
vilket var ruskigt uppskattat
en sak gjorde mig varmare än på länge
per-erik gav mig en kram när han skulle gå
han är verkligen inte den typen av människa
speciellt inte idag
man såg på långa vägar att han hade en dålig dag
åskmolnen blev rädda, typ.

jag trodde faktiskt inte en kram kunde värma sådär
om den inte är från mor eller far.

jag ville inte åka därifrån
vi trivdes med varandra
passade bra ihop liksom.

jag impulsköpte en biljett till hultan också
tackochlov bara för torsdagen
annars hade plånboken skrikit
så i sommar blir det äntligen lite RATM
jag menar, Rage Against the Machine och Sten
hur fel kan det bli? :D

sålänge hjärtat slår,
Caroline.

Inga kommentarer: