onsdag, oktober 3

if I could be with you.

jag drömde världens, och då menar jag fan nästan världens skummaste dröm!
jag åkte till en fest som någon ville att jag skulle komma till, som visade sig utspela sig i mitt rum och amanda, fredriks lillasyster var där. vilket var sjukt konstigt för när vi började prata om killar och så blev hon fly förbannad och började skrika på mig om honom. vi hade värsta bitchfighten och allt. tillslut drog jag därifrån och mötte fredrik på parkvägen vid ängen för att beklaga mig om att hans lillasyster hatar mig. då svarar han något i stil med "men fattar du inte, hon är ju inte van vid att jag har någon", ah, något sånt sa han och syftade på svartsjuka också. då blev jag glad och kramades en massa. så strosade vi runt lite hand i hand upp mot centrum men sen skulle vi hem till mig, då visar det sig att han tydligen känner någon som bor i porten brevid, och allt som händer nu minns jag inte riktigt men jag gör en massa grejer på annat håll och han känner sig tydligen övergiven. men så möts vi när jag kommer tillbaka och går tillsammans med en drös av hans vänner och becca upp till min lägenhet. där tror jag att vi har det ganska trevligt, jag hälsar på alla och blablabla. men så ska de gå och då ställer sig en kille och pissar ner hela mitt toalettgolv, med flit xD något som vi självfallet säger att fredrik får torka upp eftersom det är hans vän. då säger fredrik "men det är ju bara hälla på lite vatten" och skrapar runt med fötterna i det. eeeeh, nu tror jag att jag vaknar.

detaljen som är utelämnad är att fredrik nångång presenterar mig som sin flickvän och att vi går runt och kysser varandra hela tiden. men det är en ganska jobbig detalj på sätt och vis. however.

fortsätt drömma,
Caroline.

Inga kommentarer: