tisdag, januari 17

by the end of time.

första gången jag bloggar här, mhm. får se hur ofta det kommer bli av att jag sätter mig ner och skriver. för egentligen gillar jag inte helt idén om att skriva ner vad man gjort varje dag, nej det blir för tråkigt. så det kommer väl bli som det blir, jag skriver det jag känner för att skriva, okej? ^^

idag blir det iaf av att fixa lite bland bilderna på hemsidan, lägga upp lite nya och sådär. goash, jag borde ta upp kameran och fota mig själv lite. känns som att det var för länge sen jag fotade överhuvudtaget. har mest blivit skrivande på sistone. men aja, det fixar sig väl :]

sen hoppas jag att johannes kommer om ett tag, lite ny motivation behövs. åååh, jag vill att någon ska vara gullig mot mig just i detta nu. haha, ge mig uppmärksamhet och komplimanger! mrraaow. jag kommer fan inte ihåg all musik jag hade förut, please remind me! jag håller nämligen på att försöka få tillbaka så mycket som möjligt. varför skulle just MIN dator krascha?! :[

hursomhelst, time to move on,
love ya bitches!

Inga kommentarer: